03:14

Hemma igen från Becci! :)
Time to sleep now couse I'm really tired!
Imon hoppas jag på fint väder så att man kan sola och bada har verkligen börjat tappa färg nu :/
Men men, jag och Becca var på stört humör idag och alla som är vänner med mig på facebook fattar nog vad jag menar! Och ni som jag inte känner som inte är vänner med mig på facebook kommer aldrig fatta ändå eftersom jag inte blir kompisar med er. Palla liksom ha 1000 random vänner man inte vet vilka dom är ;) Så ni behöver inte försöka lägga till mig som många har försökt ni blir tyvärr inte accepterade :)

Idag på allum btw hörde jag 2 styckna som viskade bakom mig att dom kände igen mig från min blogg, sött! :)
Uppskattade verkligen alla söta saker ni sa och det var roligt att ni gillar min blogg :)

Vi hörs imon godnatt mina söta läsare :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0