Då var det natt igen ;)

Och därmed dags att sova ;)
Seg dag idag med! Men jag hoppas sovandet löser en del av förkylningen så jag stipper sitta inne ännu en hel dag!
Jag har varit inne på mitt rum nästan 24/7 i 2 dagar, förutom när jag har käkat, duschat, eller gått på toa, eller ah varit på en 10 minuters promenad! Fyfan! Men men, nu ska jag spendera ca 12 timmar till härinne, fast inte vaken tid som tur är! Varmt som fan är det också!
Nejmen gud va jag klagar :S ! Men jag är faktiskt sjuk då får man klaga! Tro inte att jag är sån här jämnt nu!

Måste klippa mig med! GAAH, godnatt!

Det är något visst med den här bilden! Något jag verkligen gillar.. Den är mysig :D


Kommentarer
Postat av: maja - alla är välkommna in till mig.

sv; haha, åh den filmen är ju jätte bra! :D

vad ska du göra idag då caroline? :)

2010-07-15 @ 08:38:41
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0