Ett lite längre inlägg !

Känner att jag har varit lite tråkig och skrivit så lite nu idag, och det är ju aldrig kul :P

Jag ska iallafall till Skara imon, och kolla när en kompis uppträder med dans och sång och även träffa några kompisar jag träffade där när jag var på det lägret för 3-4 år sen :)
Det var nog något av det roligaste jag har gjort i hela mitt liv! Förutom första dagen när jag inte sov något på hela natten när jag var vaken i ett dygn och 14 timmar och under den dagen skulle vi Sjunga upp, ha dansövning i 2 timman, sjunga i kör och spela in i studio, jag höll verkligen på och dö just då, men sen sov jag som en jävla stock och klarade resten av veckan finfint :) Men det var riktigt roligt att vara där, träffade bland annat Bert Karlsson då, sjöng inte för honom som vissa andra gjorde, för ni som känner mig vet att jag inte direkt än en sångfågel ;) Haha, Men jag kan faktiskt sjunga.... i duschen! Har ni tänkt på att där låter det faktiskt rätt bra :O

Ska upp jätte tidigt imon så ska snart krypa ner under täcket och kanske kolla på en film, kommer nog inte vara något problem att sova i dag som det var inatt, phu jag trodde jag skulle dö, låg och vred och vände på mig till klockan fyra sen skulle jag upp vid 10 och det gjorde ju inte saken bättre att tänka på det och pressa mig till att sova. Och när jag väl höll på att somna blev jag akut kissenödig, och vips så va man klarvaken igen -.-

Jaja, Har varit en mycket trevlig dag idag och ser fram emot att lägga ut lite nya fräscha bilder imon! Missa dom inte vad ni än gör ! :D

Godnatt alla läsare och sov gott !

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Rösta gärna på min sjukt snygga sko! Skulle bli otroligt glad!

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery

(Förlåt om jag redan skickat detta eller om du redan röstat)

2010-07-17 @ 10:15:36
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0