Färgad och klar och dags för sängen!

Nu är det klar och jag är lika nöjd som vanligt.
Bara det att jag verkligen HATAR att klippa mig! Det är något av det värsta jag vet.
Håret blir ju kortare och jag vill ha precis lika långt hår som innan, för nu kommer det ju ta tid innan det blir längre än det jag hade innan och jag vill ha låååååååångt :D

Färgen blev bra iaf, ser mer naturligt ut nu, eftersom jag ahr så mörka ögonbryn kan jag inte ha min vanliga hårfärg för den är ljusare, så det blev mörkbrunt nu igen ;D + att nu luktar håret så jäkla gott med :D Mmm :D

Nu ska jag gå och lägga mig så jag får lite mer sömn än dom senaste 2 nätterna då jag bara sovit i ca: 5-6 timmar och det är på tok för lite för en som mig ;D

Jaja, imon slänger jag in ett inlägg på morgonen och sen när jag har kommit hem från ni-vet-inte-var! ;)

Så imon blir det inte mycket uppdatering under dagen tyvärr :( Men vi får stå ut :)

Godnatt Puss! <3


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Kan jag hålla med om, älskar hennes kläder :D

2010-07-18 @ 23:46:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: amilia

SV: tack det är bra med mig! Hur är det själv? :)

2010-07-19 @ 07:36:52
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0