Hahaha ;)

Jag diskuterade just med pappa om att jag ville laga mat!

Han ba: Men jag ska ju laga mat snart!
Jag: Men jag vill ha potatisgratäng!
Han: Men vill du bara ha det?
Jag: Ja !
Han: Men du snackade ju om kyckling!
Jag: Nej men när du lagar mat sen kan jag ha potatisgratäng till laxen!
Han: Man kan inte äta potatisgratäng till lax!
Jag: Kan man väl! Det är la typ samma sak som att äta ris till lax! *Börjar tänka efter*
Han: Man äter inte ens ris till lax!
Jag: hm.. nej det kanske man inte gör!


Undra hur jag tänkte där, men vadå man kan väl visst äta lax och ris? Eller ah kan, kan man ju, men det verkar ju inte så gott kanske ;) Men men! Jag ska iaf äta potatisgratäng idag till min lax och jag tror att det kommer bli underbart gott ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0