Här sitter jag med färgen i håret och funderar..

.. Det är en stor dag imorgon, jag vet inte vad jag ska ha på mig, håret kanske inte blir som jag har tänkt mig, jag kanske försover mig, jag kanske är sjuk imorgon igen, det kanske inte blir som jag tänkt mig... Men då är det ju bra att ALLT går att lösa om man bara vill! Och jag vill så det kommer nog inte bli något problem alls tror jag.

Jag kan tyvärr inte säga vad jag ska göra för då förstör jag det hela, men det kommer vara en underbar dag för mig och jag kommer komma hem och blogga lyckligt efteråt :)

Haha, åh jag är för störd ibland va, nu ska resten av färgen i för den så kallade "utväxten" har nog blivit färdig färgad nu !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0