Hemma från shoppingrunda :D

Och yes I'm ion love ;D
Har köpt ett par skor som jag verkligen älskar ;D
Ett par bruna gladiator (typ) As snygga!
Och även ett par typ lackleggins en svart t-shirt och ett as snyggt linne! :D Som personalen fick kämpa med!
Dom hade bara i storlekarna M-L-XL men på provdockan satt en i S, yeah yeah, har XS egentligen men det satt snyggt och jag ville verkligen ha det :)
Så nu var mitt studiebidrag slut ;)

Haha lägger in bilder senare! Ska käka nu och sen ut och träffa min prinsessa! Och kanske så träffar jag några prinsar senare och kanske en och annan padda ;D Hahah

Puss <3



Så jävla grym :O Lyssna på hela annars fattar ni inte ! Undra om killen har tagit bort en pungkula kanske ;D Hahaha sjukt cool iallafall ;D

Hörs sen :)  Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag tycker Caroline är söt =)

2010-07-27 @ 12:45:41
Postat av: Jag

Jag tycker Caroline är söt =)

2010-07-27 @ 12:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0