Lite om mig!

Namn: Caroline
Född: 1993-01-27 i Göteborg
Bor: Lerum
Stjärntecken: Vattuman
Relationsstatus: Singel och nöjd med det
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Melerade
Längd: 166 cm

Skola: Dergården, utbildar mig till fotograf
Gör på fritiden: Umgås med vänner, shoppar och bara är.
Lyssnar på: Det mesta, fast inte typ opera och konstig musik
Gillar: Sociala människor och sol
Gillar inte: Enligt mig människor jag inte vill beblandas med och dryga jävlar ;)
Rädslor: Är livrädd för ballonger :S Det är det värsta jag vet! Usch! Höjder är inte heller en hit och inte spindlar och äckliga kryp heller för den delen. Denna listan kan bli rätt lång! ;D
Ord jag ofta använder: Svordommar -.-. ofta och nehe? Haha ;D

Sen får ni faktiskt fråga om det är något annat för nu kommer jag inte på något mer intressant om mig för tillfället ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0