Morning...

Sunshine! Fyfan mår sämre idag! Vad är detta!
Min bror ringde och väckte mig! -.- Jag kunde inte snacka när jag vaknade utan jag sa mer: Mmm, *hosthost* Haaa, Aaa! Min hals var helt jävla gör rosslig, jag fick inte fram ett ljud och så har jag ont i halsen med, fan orkar inte sånthär!
Och så är han tvungen att ringa 10 på morgonen och ba: Sover du?
Ja vad fan tror du ? Normala människor som har sommarlov SOVER klockan 10 på morgonen! Åhhh!
Kan du kolla om jag stängde av kaffekokaren hemma hos er förut?
DU KAN VA EN KAFFEKOKARE! Och ja han hade stängt av den! Och hade han inte gjort det hade det inte spelat någon roll, för det stänger av sig själv! Åhh! Nödvändigt! Verkligen!
Fan! Trött!
Går nog och lägger mig igen! -.-
Jag som har så lätt för att somna om -.-
Hmm

Kommentarer
Postat av: emma

hej allt bra med dig? :)

2010-07-15 @ 11:46:02
URL: http://emmatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0