Nu så ! :D

Nu är jag hemma efter en galen natt hos Malin som slutade med jag dygna pga 5 tjötiga människor som satt i vardagsrummet och tjötade och titt som tätt knackade på sovrumsdörren och började tjöta med mig när jag skulle försöka sova och var skit trött :S
Malins grannar hade haft grillkväll och efterfesten råkade hamna hos Malin! Jag kan ju lova att jga var överlycklig när alla gick ca 7 på morgonen och det blev tyst!

Nu sitter jag i varje fall hemma och håller på med videon som kommer upp efter detta inlägget !
Nu är jag lite försenad men jag ska göra den bra nu så ni inte blir besvikna igen ;)
Sen ska jag få tag på Malin P så vi kan träffas :) Saknar henne någon enormt! <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0