Vad ska man säga..

Folk som lämnar anonyma kommentarer är så sjukt omogna :)
Och ni är bara avundsjuka, ni kan kalla mig ful, men det vet jag ju själv att jag inte är :)
Men vissa kan ju inte ta att somliga föds vackra och andra inte :)
Så lägg inte ner eran energi på att skriva elaka kommentarer, och dessutom inte STÅ för dom.

För för det första:

Jag tar inte åt mig!
För det andra:
Ni framstår bara som avundsjuka idioter
Och för det tredje:
Ni kommer inte långt med det!

Så tack för kommentaren, den var onödig eftersom jag vet att det inte är så :) Jag kan inte hjälpa att du inte tycker om ditt utseende :) Du behöver inte ta ut det på oss vackra personer :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0