Det börjar närma sig :)

Jag längtar så tills jag fyller 18 nu!
Känner på mig att det kommer bli en jätte lyckad kväll !
Har tänkt att jag och ett par kompisar ska vara här först och fira mig med släkt och vänner, sen förfesta lite för att senare åka in till stan och möta upp hela party gänget och fira mig tillsammans på en krog i Göteborg :)
Orkar verkligen inte vänta mer nu, har väntat på den dagen tillräckligt länge nu ju ;) Yeah yeah det kommer ;)

Puss

Man kanske ska få tummen ur ?

Jag har inte bloggat på hundra år!
Nu är det nytt år och jag fyller 18 om 13 dagar :D
Känns så jävla gött!
Fyller på en torsdag så jag ska fira ute med massa kompisar på sticky fingers i göteborg, fast dagen efter drar vi till ett lite mer rockigt ställe kanske ;D haha
Menmen, längtar ihjäl mig iaf ! ;D

Puss!

RSS 2.0