Hahaha Göteborg, Göteborg !

Lite småsegt var det faktiskt! Men shit vad mycket folk det var!
Inga bra som spelade heller den ända höjdpunkten var cheeseburgaren på Mc Donald's! Haha tjockis!

Imon ska jag sitta på körskolekurs i 3 timmar så jag kan börja övningsköra såhär 1½ år försent ;) Men vafan bättre sent en aldrig! Är så begåvad så jag lär mig saker snabbt ändå så det ska väl inte vara något problem! Skämt osido!
Haha!

Men kolla vad jag såg nu! Usch alltså!




Fyfan va hemskt! Tänk att ha minkar i ansiktet liksom! :S Kolla stackaren utan öra! Stackars dom små (s)minkarna :( Där var jag faktiskt lite rolig mitt i allt elände men kunde inte låta bli :P Eller jag mena :( !
Nej men fyfan! Hemskt är det faktiskt!

Fyfan !

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Sand

sv: Läs ett inlägg lite längre ner, där det står hur du ska göra om du vill ha design :) Du får maila mig så hjälper jag dig så fort jag kan.

2010-08-12 @ 14:48:31
URL: http://sssand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0