Nästa vecka!

Skolan börjar nästa vecka och vi ska börja med praktik! Vafan, jag trodde vi skulle vara i skolan någon eller några veckor innan :O Men nej, praktik!
Så det blir alltså långa dagar för min del första skolveckan :S Jaja!

Dåligt väder idag med som vanligt. Min syster har åkt till solen i Turkiet och jag döör! Jag vill med! Har knappt fått någon sol alls i sommar ju! Fan! Och nu ska man vistas inne i 9 timmar hela veckan! Jaja, ska bli skönt att ha något att göra på dagarna iaf, men lovet har fan sugit, med tanke på vädret!

Fan jag ville ju vara inne i skolan första veckan och kolla vilka som just börjat, fast iofs kan de ju va rätt nice att komma en vecka senare så det slipper vara så rörigt och sånt! Min lärare kanske är lite smart ändå!

Nu ska jag göra iordning mig! Hörs sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0