Anar att bilden säger en del..



Del 1:

Fråga :Hur mycket tjänar du på din blogg?

Svar: Inte så mycket efter som jag bara bloggat i 5 dagar! Dom betalar bara ut när man tjänat 500 eller mer :)

Fråga: Vad åt du idag?
Svar: Haha, först på morgonen te och 2 mackor, sen vid 1 kött och potatisgratäng med BBQ sås i Skara, till middag wook hemma, och så har jag även fått i mig en rad med plopp och ett par zoo apor ;)

Fråga: Hur många läsare har du per dag?
Svar: Ca: 200 styckna vilket jag tycker är rätt bra, med tanke på att jag abra bloggat i 5 dagar :)

Fråga: Vart tog du modell bilder? Hur mycket behövde du betala för det?
Svar: Jag tog dom här i lerum, jag behövde inte betala dom, det är en fotograf jag känner som ville ta bilder och frågade om jag ville bli plåtad så jag tog med en kompis, sen kommer vi nog bli plåtade fler gånger har blivit plåtad ett antal ggr förut och även varit modell när jag var liten :) 2 plåtningar till är även på g :D

Fråga: Vilka bloggar läser du?
Svar: Åh vad jag hatar den här frågan! :P Får jämnt den, gör svaret kort. Jag läser: Gaybloggen, Foki, Kissie, Kenza, AnaGina, kompisars och sen några småbloggar jag följer :)

Fråga: Kom inte på en fråga så tar en fråga jag stött på ;) Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? :)
Svar: Haha det är okej! Du har fått den från typ Lunarstorm eller någon annan sån sida va? Känner igen den frågan ;) Jag hade viljat träffa pappan till mina framtida barn, liksom veta vem det är, så om jag träffar honom i förväg och om han är ful så kan jag ge fan i att träffa han när det väl gäller ;D hahaha får man säga så ?

Fråga: Tycker du Robert Pattinson är snygg?
Svar: Hej där twilight-fan! Nej ska jag vara helt ärlig tycker jag att han är fruktansvärt ful och så ser han redigt sunkig ut med! Haha nej han är ingen hit ;) Vad fick du det ifrån ? :P

Fråga: Vilket lag hejade du på i fotbolls vm?

Svar: Var inte så insatt i att kolla på det, den ända matchen jag kollade på var sista, och där hejade jag på det vinnande laget Spanien :)

Fråga: Använder du löshår?
Svar: Nej, har aldrig gjort det heller, tycker det är finare att ha naturligt långt hår än löshår eftersom dom flesta kan inte få till sitt hår fint med löshår, det är få som kan få det att se äkta ut och kan man inte det kan man lika gärna låta bli :)

Fråga: Har du något husdjur? Har du haft?

Svar: Nej jag har inget just nu, min pappa är allergisk så jag har bara harf sånna små fjant djur typ som kanin (Stumpan) och fåglar(Felix och Hugo), har även haft en liten groda en gång, men det kan man inte kalla husdjur ;) När jag har flyttat och så så ska jag skaffa en Samojed hund och den ska heta Killroy ;D haha ;D

Fråga: Vem är din idol?
Svar: Jag har inte direkt någon idol, jag tror man växer ifrån sånt men jag gillar Shakiras musik för den är så go, och så älskar jag hur hon dansar! Hon är as bra :) Men någon riktig idol har jag väl inte ;)

Fråga: Vad vill du med jcaroline.webblogg.se?
Svar: Vad jag vill ? Jag syftar på att du menar vart jag vill komma med den? Jag vill nog bara att folk ska läsa den, det är la det som är meningen med blogg, sen är det ju inte så att jag strävar efter att bli en jätte stor blogg, men visst det hade ju varit kul det med :)

Fråga: Är det någon bloggare du verkligen avskyr?
Svar: Nej jag kan inte säga att jag avskyr någon blogg, för jag känner inte personen bakom, men jag kan ju lätt säga att jag skulle vilja träffa dom i verkligheten och se hur dom är ilr, för det kan inte vara samma person alls, snacka om att ändra uppfattning då :)

Fråga: Hur ser din drömkille ut?
Haha, söt fråga, påminner mig lite om min kompisbok som liten ;D Haha, hm, han ska vara äldre än mig, och längre, det är gör viktigt hur lång han är, för jag vill inte känna mig som en jätte pbrevid honom, jag vill vara den som är liten brevid en kille :P Sen ska han är en levande blick, ögonen är enormt viktiga, absolut ingen tom blick.
Sen så attraheras jag inte alls av blonda killar med blåa ögon, det är en tråkig kombination, han kan vara blond med gröna ögon, men inte blåa, och då menar jag ljust blond inte typ mellan blond och mörkblond. Sen ska han helst inte vara krävande och svarsjuk, han ska ha stil och inte vara en fattiglapp, och nej jag menar inte att han ska vara rik som ett troll men han ska ha ekonomi :) Oj va mycket mer jag kan skriva, men jag kan ju avrunda med att han ska vara snygg och vältränad :)

Fråga: Finns det något du absolut inte kan äta?
Svar: Japp det finns massor! Skulle aldrig falla mig in att käka sniglar eller grodlår tillexempel, sen allt äckligt som bara låter oätbart typ som insekter och sånt äckel. Normal matväg gillar jag inte ris om det inte är till gryta eller thaimat, jag HATAR ketchup om det inte är en massa peppar i, kan dock ha ketchup på korv men då SKA jag ha senap med ;) Jag hatar smaken av korvstroganoff och vägrar att äta det, dessutom är det ris men jag räknar inte korvstroganoff som korvgryta, mer som typ korväckelgegga! Nej fy, kommer på massa äckligt, och just nu orkar jag inte skriva det ;)

Fråga: Är du tillsammans eller intresserad av någon just nu?
Svar: Jag är singel och trivs med det just nu. Ja jag är intresserad av någon men jag är en sån människa att när någon blir intressared av mig först, så blir jag inte intressared för fem öre. Jag har en tendens att alltid bli intressaerad av dom svårtaste killarna man kan hitta ;) Men jag vill ha spänningen, det är för enkelt när killen blir intressarad först.

Fråga: Har du syskon?
Svar: Japp en syster och en bror, Angelica och Michael heter dom! Michael är äldst. Båda är äldre!

Svarar på flera senare :) Fortsätt att skriva frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0