Hemma nu från en underbar dag! :D

Den blev verkligen lyckad! :D

Jag har varit på Liseberg hela dagen, lång historia kort:

När jag var i Thailand träffade jag en från Uppsala som heter Kim som jag umgicks en del med där.
Sen när jag hade varit hemma ett tag så höll vi kontakten, så hörde hans mamma av sig och sa att dom skulle åka till Göteborg och att det skulle vara roligt om jag kom dit, men jag skulle inte säga något till Kim så det blev en överraskning för honom. Så vi hördes av lite då och då för att se så allt gick "under planerna" och Kim anade inte något. Så jag frågade honom lite diskret vad han skulle göra i sommar och när han sa att han skulle hit, så jag sa att jag skulle till landet då och spelade jätte besviken. Sen så har jag och hans mamma haft kontakt tills idag då hon helt plötsligt inte hade täckning på telefonen och jag som stod utanför Liseberg kunde inte få tag på henne. Jag visste ju inte om dom redan hade kommit in så jag skrev till Kim:
-Har du kul på Liseberg? ;)
- Vi har inte kommit fram ännu åkte just förbi Lerum ;)
På så sett fick jag reda på vart dom var.
Sen fick hans mamma mitt sms. Och svarade:
- Vi är utanför påväg in.
Och samtidigt skrev Kim:
- Vad är det för skit väder?
Då svarade jag
- här på landet har vi fint väder iaf ;)
Sen skrev jag något mer och när jag fick syn på dom gick han och höll på att smsa till mig så han såg mig inte men hans mamma såg mig så jag gick fram till dom och när jag var typ en meter ifrån så tittade han upp...
Och OJ så förvånad han blev :D För jag var ju på landet ;D hahaha Det var så kul att träffa honom igen och jag kan ju lugnt säga att jag redan saknar honom!
Jag ska upp och hälsa på honom snart! :)

:)



Kommentarer
Postat av: christopher

hehe eller hur, duktig som helst ;)



oj det är ju kim ;D

2010-07-20 @ 16:27:32
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0