Minus grader?! Vad är detta!

Allvarligt det är ju förfan September! Nu är det minus grader! Fyfan, vintern kommer tidigt i år, förra året bada man ju fortfarande nu :S Usch!

Ska snart gå till skolan i kylan, är redan uppe vilket är rätt fantastiskt :P brukar alltid gå upp så jag måste hast göra iordning mig, få skjuts till skolan och ändå komma försent, men inte idag ;) Kunde ju tillochmed sitta här i lugnt och ro och blogga ;) Niiice!

Nu ska jag klä på mig klart! Har plåstrat om hälarna eftersom jag börjar få skoskav av dom nya skorna, men jag vägrar att inte ha på mig dom! Vill man va fin, får man lida pin! Åh vad jag hatade dom orden när jag var liten haha:P

Hörs sen då ;)
Ha en bra dag allihopa!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Det är ju snart oktober, lite varmare hade däremot inte varit helt fel :)



SV: ja :)

2010-09-29 @ 09:55:38
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: eleonor

Det är ju helt underbart med höst när det är sånt här väder!! Sol och vindstilla, även om det är kallt... så är det verkligen härligt!! <3

2010-09-29 @ 09:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0