Sjukhus vistelse

Har inte skrivit på de senaste 2 dagarna för jag har varit på sjukhuset och inte kunnat sitta vid datan.
Var i stan med Malin och jag hade ont i magen redan innan vi kom in till stan, sen när vi gått där en stund blev det bara värre hela tiden, tillslut kunde jag inte gå upprätt pga smärtorna och kramperna i magen så jag ringde sjukupplysningen och han sa att jag skulle söka akut för det kunde varit en infektion pga ett tidigare ingrepp.. Så vi åkte upp dit och på "akuten" fick vi sitta och vänta i hundra år tills en läkare som gått fram och tillbaka i korridoren 50 ggr fick tummen ur röven och tog imot patienterna som suttit coh väntat. Jag kom in efter ca 10 min efter att hon börjat ta imot dom som skulle skriva in sig. Sen fick jag vänta lite till, sen skulle jag ta prover och sen fick jag sitta och vänte ännu längre tills det kom en doktor som skulle kolla på min mage och det höll på att bli min död. Hon tryckte som fan och var helt trögfattad hon ba: Gör det ont här? Så tryckte hon as hårt och jag ba: ja och så tryckte hon 5 ggr till på samma ställe och ba: här? Menar du här? Här? Där alltså? Här? Sen fortsatte hon så hur mycket som helst på olika ställen på magen sen gjorde hon nått annat konstigt genom att trycka ner as hårt på magen och bara släppa as fort och då spännde sig hela kroppen av smärta och hon ba: Oj gjorde det ont? Så gjorde hon det igen! Att hon inte åkte på stryk alltså, och inte nog med det när jag kom hem och skulle ut ur bilen kom jag knappt ut hade så jävla ont i magen och sen låg jag med kramper ett tag så mamma ringde sjukupplysningen och då sa dom att eftersom hon tryckte så mycket på min mage så kunde hon irreterat det så att det blev värre! Jävla åsna! Hade ont hela dan efter också, det har försvunnit det mästa nu iaf. Men aldrig mer ska nån få klämma på min mage. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0