1 Augusti!

Nu börjar det närma sig första dagen i skolan efter sommarlovet, fyfan!
Alla planer har bara skitit sig, jag har inte gjort någonting :S Och bra väder har det inte heller varit för den delen -.-

Igår hade jag jävligt kul iaf, träffade massa folk jag inte sett på länge och även nya folk.
Sov över där och när jag vaknade hade jag inte en aning om vad jag var, drömde att jag var hemma så när jag vaknade öppna jag ena ögat och ba:
- Vänta nu, det här är inte mina grejer! Vart fan är jag!
Men sen kom jag fram till att jag hade inte åkt hem, och därmed kom det lite ångest innan jag somna om ;D
Sen väcktes jag vid 10 av en som kom dit, han väckte mer eller mindre hela huset.
Sen blev det taco buffé som satt jävligt bra !

Nu ska jag hem till Malin, Robin och Leha en stund och umgås med dom :)
Imon hoppas jag på bra väder så man kan bada och sola! Längesen nu ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0