23 Augusti 2010 - Dag ett [check]

Första dagen efter lovet avklarad! Och jag kan ju lugnt säga att det hade inte skadat med ett antal veckor ledigt till. Kände verkligen att jag inte laddat upp psyket för ett helt år till. Hoppas det blir lov snart igen! Tack och lov hade jag praktik första veckan. Men det är såå långa dagar! 9-18 är på tok för långt för mig!

Fick brev från transportstyrelsen förut och jag får börja övningsköra! Det gick fort! Det skulle ta ca 1-2 månader innan man skulle få brevet jag fick det efter inte ens 2 veckor. En kompis till mig har väntat 3 månader och inte ens fått det än :S Men men, det finns inget att klaga på ;) Så fort mina föräldrar fått sina brev att dom är godkända som handledare, vilket borde bli imon, så kommer jag glida runt ute på vägarna, så, känsligt folk bör stanna inne! ;)

haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0