Åh va ni måste älska att jag uppdaterar så mycket ;)

Nej fyfan jag måste verkligen bättra mig! Jag veet!

Har fått frågan om vilken header jag valde i tävlingen och jag valde faktiskt ingen! Det var faktiskt ingen som jag tänkte "woow den där måste jag ha" Inte så många som skickade in heller. Många som sa att dom skulle göra men inte gjorde..
Ska istället be en vän som är bra på headers att göra en till mig!
Fan va tråkig jag är ja! MEN istället ska jag annordna en ny tävling som inte är lika jobbig! :)
Kommer mer info om den vid annat tillfälle!



Haha men men, man kan inte vara snäll jämt ;)

Nu är det Göteborgs kalaset också så imon ska jag och Rebecca in och kolla läget där. Många man känner som ska dit  och jag hoppas på att träffa massa man inte sätt på länge! :) Och stöter man på "mister hemlig" är ju det också ett + ;) Haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0