At Malins house!

Hej allihpoa nu är jag hemma hos Malin. Har fotat lite! Leha ställde glatt upp och så har jag även tagit bilder på Malin och Leha tillsammans! Jättefina! :) Blir fler men nu ska Leha sova lite för hon är lite trött ;)
Dåligt väder idag men det verkar som det är på bättrings väg! ;)

Somnade as sent inatt, sen vaknade jag av att någon ringde kvart över 6 med nått nummer jag inte visste vilket det var så jag orkade inte svara. Sen när jag vaknade frågade jag vem det var och tydligen var det någon som hade ringt från någons mobil som bodde i A-sås, så vi började snacka lite. Han undrade om jag hade lust att festa med dom ikväll men nja jag tror inte det ;) Vi får väl se om han hör av sig mer ;)

Nu ska jag kolla runt lite här och sen ska jag kanske träffa en senare vem vet ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: yes haha :P

allt bra idag? :)

2010-08-06 @ 11:22:19
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: J - Vinn en inbjudan till bloggsvar hos mig!

Du hjälpte mig och Emma att välja film, nu har jag räknat vilken film som fått flest röster! Gå in på bloggen och kolla vilken det blev :P

(svara även gärna på denna fråga: Är det så att man antingen gillar Farsan eller hatar den?)

2010-08-06 @ 12:02:42
URL: http://truejenny.blogg.se/
Postat av: anonym

vem är Leha ?

2010-08-06 @ 18:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0