Hahaha, roligast!!

Hej allihopa sorry för dålig uppdatering men jag har inte varit hemma! Var med Rebecca igår, först var vi hos hennes kusin och tjöta lite sen på vägen hem hände något av det fulaste jag varit med om i hela mitt liv! xD
Jag och Becca var påväg till tåget från hennes kusin och då går man en skogsväg som har ytterst lite ljus det är mer eller mindre kolsvart, och det är bara vi som går där, men helt plötsligt hör vi steg bakom oss så jag vänder mig om så går en man helt plötsligt 10 meter bakom.
Jag- Fan va skumt kom vi går fortare!
Becca- ta det lugnt, vi är 2, vad ska han göra!
Jag- Nej allvarligt gå fortare!
Så börjar vi gå fortare och då gör han med det! Och därmed kom paniken!
Jag- REBECCA SPRING VI KOMMER DÖ!!!
Så jag slängde drickan jag hade i handen och bara sprang allt vad jag hade, och då började han med springa! Och han såg så sjukt skum ut för han kollade bakom sig och typ närmade sig oss!
Jag- Jag måste ringa någon, jag måste ringa någon! Shit det här händer inte! Spring!
Och när vi hsade kommit ut ur skogen och började springa upp på vägen så plötsligt sprang han förbi oss, FÖR HAN SKULLE JU BARA SPRINGA TILL TÅGET xD Hahahahahahha jag dog av skratt efter det! hahaha
Snacka om att vi inte kunde hålla oss för skratt när vi gick förbi honom, eftersom han missade tåget så stod han och svor lite och vi bara skrattade helt lättat! xD Rätt åt honom ändå för fan va rädda vi blev!
Sen när vi satt och väntade på tåget så sa Becca: Fan vilken nikotinkick jag fick!
Jag: Vadå nikotinkick ? Vad menar du?
Becca: Agredalin, ad, adgredalin, adrellalin!
Jag: Adrenalin!

Haha sen hade vi en trevlig kväll/natt/gryning/morgon med 2 trevliga killar nämner inte vilka än för det är inte säkert att dom vill det och ni vet säkert vilka dom är :)
Och idag är vi trötta så vi har käkat thai och kollat på 16 family guy avsnitt! Segt men såå kul just nu ;D

Ikväll kör vi igen ;D

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vad är det för headertävling? :D



(Förlåt för sent svar)

2010-08-08 @ 15:25:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Lynn

läget idag? :)

2010-08-08 @ 15:36:55
URL: http://lynnericaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0