I'm to bad ;)

Dålig uppdatering, GRYM HELG!
Har inte suttit vid datan på hela helgen typ för jag har varit ute och gjort stan väääldigt osäker i helgen! ;)
Var ute med några kompisar i fredags, skulle bara in till gbg kalaset och kolla lite, vilket resulterade i att dra in på "lilla london" som det senare blev brasilianare fest typ, ute på gatan utanför kom det massa brassar med trummor och sånt och drog upp på övervåningen på "lilla london" och det blev ett jäkla party och liv där uppe, där nere i baran var det lite lugnare men fortfarande massa folk.
Det var en vimmelfotograf där och jag var snabbt framme och tjötade foto med honom, sen lånade jag hans kamera och gick runt och fotade lite folk där ;D Kul!

Gårdagen var en aning lugnare.
Var inne med Malin och Emilia först på Hard rock, där vi drack lite och satt och tjöta.
Sen skulle Malin möta Evelina och någon så vi tog en cykel taxi (haha) ner till hamnen typ och mötte dom.
Sen tröttnade jag och Emilia på stan och drog till Basic i stenkullen där vi träffade några härliga folk vi satt och snackade med. Räddade även min kompis Adam från en brud som försökte ragga på honom, Adam jag förstod dig ;)
Haha, trevlig helg var det! :)

Nu håller jag på att städa lite här hemma och sen ska jag nog ut :)

Puss!


Spansk version



Original version!

Vilken tycker ni är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0