Kvälls bloggning

Nu har jag kommit hem igen, varit hos Malin, Robin och Leha. Suttit och snackat lite med Malin och även tagit en liten promenad :)
Får pengar nu i veckan eftersom jag jobbade i fredags så det kanske blir lite shopping, men jag ska även spara pengar.
Har kommit på den brillianta idéen att köpa en sparbössa som man måste ha en konservöppnare för att öppna, jag är nästan säker på att jag kommer springa upp till köket och hämta öppnaren inom kort men det är ju värt ett försök ;) Jag kan verkligen inte spara mina pengar :S Haha
Nu ska jag sitta här ett tag så det kommer nog ett till inlägg snart!

Puss!


En bild från igår på Pablo och mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0