Mysig dag med mamma!

Väcktes 10 i morse, gick visserligen upp en timme senare! Och yttligare 45 minuter efter det satt jag och mamma i bilen på väg till Tjolöholmsslott för lite foton och så :)
Det var dock lite segt att dom hade filminspelning där idag så det stod en massa saker framför och runt slottet så biderna blev la halv bra! Men det var mysigt och jätte fint väder, tillskillnad från här hemma!


Ett litet lust hus

Hihihi, vad jag är finurlig ;D

:)



Baksidan

Min söta mamma :D

Lilla jag kände inte så för att vara med på bild idag ;)

Det fanns as många sånna, men denna var den ändå som ställde upp på en bild ;) haha

Det var lite av bildena jag tog idag :) Nästa gång blir det Torpa Stenhus, och då ska vi troligtvis gå den guideade turen med en massa spökhistorier ;) Creepy ;D haha !

Sen åkte vi och tog varsin röktlax sallad på Delikatessen! Gott som fan! Och as fräscht! :)
Tack mamma för en mysig dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: eleonor

Tack själv! Kul att vi äntligen fick gjort något tillsammans... dessutom lyckades du kanonbra med bilderna du!! Jättefina!

2010-08-12 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0