Nu säger jag det en sista gång!

Att du kan tjäna pengar på din blogg?
Om du inte har registrerat dig ännu:


Isåfall, klicka på annonsen ovanför min header som tar dig till en sida där du klickar på:



Sen skriver du i din mail adress och väljer lösenord.
Sen klickar du nästa och hamnar på denna sidan, då ska du registrera bloggen.




När du klickat på rutan aktiverar du din blogg den sidan ser ut såhär:



Efter det klickar du på en ruta där det står "Självklart vill jag tjäna pengar på bloggen"

Efter det ska du lägga in en annons på din blogg, det går till såhär!



När du har aktiverat bloggen får du en egen sånhär ruta så klickar du på "tracking-Kod"

Då kommer du hit:


Där tog jag koden längst ner för det blir snyggast ;D Den koden kopierar du, sen går du in på din blogg och klickar på kodmallar! Schrolla inte ner utan klistra in koden under <body> såhär:



Sen är det klart :D Sen tjänar du pengar i måndagen efter du har registrerat!

Registrera er du, det är helt lätt värt :D




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0