Såå trött!

Sovit ca 3-4 timmar inatt och jag tror jag håller på att dö!
Blivit lite smått förkyld med vilket gör det hela värre! Åh va jag klagar jämnt! Men Fan va jobbiiiiigt!

Träffat Malin och Leha en stund och lilltjejen bara växer och växer! Jag är så glad att jag får se henne växa upp för hon är nog fan det underbaraste som finns! Och hon har världens bästa mamma! Love them!

Ska träffa Emilia en stund nu och sen kanske dra iväg någonstans!

Vaknade i stan i morse hemma hos M, och där var det strålande sol, yes tänkte jag, då blir det till att sola idag, men nej! Här hemma var det självklart molnigt och jävligt, det blir nog ingen mer sol för mig denna sommaren. Eftersom den börjar närma sig sitt slut tyvärr! Skola om ett par dagar.

Nej nu ska jag gå ;)

Puss


Shoppade med mamma igår, och fick inhandlat denna! Fan vad snygg den är på! Älskar den! Bra att ha i höst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0