Sanningar om mig!

1. Jag är totalt livrädd för ballonger och tycker synd om mina framtida barn som inte kommer få ha ballonger på deras kalas ;)

2. Jag får extrem ångest på söndagar (när det inte är sommar lov), helgen går för fort och det är en evighet tills nästa helg.

3. När jag är kär i någon händer det att jag kollar hur mitt namn passar med den personens efternamn ;)

4. Jag har extrem lätt för att bli intresserad av folk, men svårt för att bli kär

5. Får jag en dotter i framtiden kommer hon troligtvis heta Aurielle. ( men det får absolut inte uttalas Ariel! )

6. Jag fick ta flyget hem ensam från Kroatien förra året när jag drabbades av reseångest, var där med mitt ex och hans föräldrar så tycker synd om mina föräldrar som fick hastbeställa en resa hem till mig för att jag blev sjuk! (jag "lider" dock inte av det numera ;) )

7. Jag skrattar alltid innan jag hunnit dra poängen i skämten jag drar, vilket gör att jag måste berätta om den oftast för att jag skrattar så mycket att dom som lyssnar inte har hört vad jag försökt att berätta ;)

8. Är någon sur på mig eller "skäller" på mig kan jag aldrig ta dom seriöst och jag kan absolut inte låta bli att skratta, vilket brukar få personen ännu argare och då kan jag förvandlas till en lite mer seriösare person oftast ;)

9. Jag kan absolut inte hålla ordning på rummet.

10. Jag drabbas av verklighets drömmar när jag har eller börjar få feber, vilket resulterar i bulor efter att andingen ramlat ur sängen eller då jag vaknar sittandes upp i sängen efter att dunkat huvudet i väggen för att väcka mig själv! Skumma och jävligt otrevligt att drömma sånt, speciellt när någon drar i en. ( för er som inte vet vad verklighets drömmar är så känns det som man vaknar och allt ser ut som vanigt man känner sig som vanligt och man "vet" att man är vaken helt enkelt tills man antingen hör folk i rummet eller känner att någon är där eller tillochmed drar i en. Det man ska göra är att somna om i drömmen eller väcka sig själv. Genom att tex hoppa, senast hoppade jag ner från trappan i drömmen och vaknade med ett ryck i min egna säng! Försöker man se vem eller vad det är som befinner sig runt en händer det att det svartnar för ögonen.) Dom drömmarna är extrem äckliga!

11. Jag önskar mig en lillebror mest av allt i hela världen! :D

Det var lite oviktig fakta om mig ;)

Haha puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0