Sjuk + Danmark imon!

Fyfan, helt sjuk har jag blivit inatt, eller ah jag mår ju bättre än vad jag gjorde igår iofs!
Ska åka till danmark imon så jag hoppas jag mår hyffsat bra då!
Somna som en stock inatt och fick verkligen sova ut! Skönt jag behövde verkligen det!

Imon ska jag fan vinna massa pengar på enarmad bandit ;) haha man blir fan spel beroende av det och det är såå kul ;) Haha senast jag åkte till danmark vann jag as mycket pengar, as nice ;D

Jag är så förkyld så jag hade inget luktsinne förut, men mamma fixade nån "dunderkur" innehållande vatten, honung och ingefära vilket resulterade i att luktsinnet snart var tillbaka! Tack mamma! Så jävla smart ;D

Blir softar dag idag helt enkelt ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0