"Snygga" försök under helgen ;)

Fått en massa kassa raggnings försök i helgen!
Tex i fredags kom det fram en kille och ba:
"Okej jag ska testa en sak nu! Om du kommer och sätter dig vid mitt bord, alltså, snälla kan inte du sitta vid mitt bord? Inte? Varför? Snälla bara en liten stund! Du måste sätta dig vid mitt bord! Snälla!"
Vadå måste? Jag måste ingenting och speciellt inte när killen är typ kortare, och BLOND MED BLÅA ÖGON! OGILLA!
Dålig raggningsreplik #2!
" Förutsättningen för att du ska få följa med mig hem ikväll är att du talar om det nu"
Senare sagt av samma kille:
"åh där är du ju, jag berättade just för dina kompisar hur sjukt jäkla vacker du är! Och jag sa det bakom din rygg så jag talar om det för dig nu för jag vill inte ha hemligheter för dig!"
PASS! Haha roligt att ni försöker men nja, det funkar inte att charma mig så ;)

Sen var det en sjukt irreterande kille igår på Basic han vägrade ta ett nej så han var fan nära att följa med i taxin verkade det som eftersom jag inte gav honom mitt nummer! Haha! Han svansa efter som fan :S Och som sagt blonda killar med blåa ögon attraherar inte mig ;) Så, PASS på honom med!


Charm eller charming? Haha osäker blev jag där men vem bryr sig ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0