Snyggt till hösten både till honom och henne :)

Gick in och kollade på JC:s hemsida, och där hittade jag en rolig grej jag fastnade på. Nämligen att man kunde sätta ihop egna outfits med deras kläder. Gillar inte direkt deras kläder så mycket, har nog ingenting från JC, men nu hittade man faktiskt en del snygga grejer både till honom och henne! Dessa satte jag ihop :)



Gillade dock inte skorna för tjejerna. Tyckte inte några var riktigt snygga så inget par föll mig i smaken ;) Men valde ändå några för utseendets skull!
Jag älskar verkligen tröjor som killen på bild nummer 3 har! Så jävla snygga och det ser så fräscht ut på något sett! Dom går lätt hem hos mig ;)

Vilken outfit tycker ni var snyggast ?


Sidan hittar ni här! http://www.jc.se/sv/Klader/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0