ALLVARLIGT !

Vad fan är det med Sverige ? Eller får man ens säga Sverige längre, eller är man rasist då ?
Allvarligt talat! Vi får inte ha vårat egna land längre! Vi får inte ha Sverige flaggor på oss, inte sjunga nationalsången när vi vill, utan bara på Nationaldagen! Och vi är inget vanligt land utan numera är vi ett "mångkulturelt land"! Jag struntar i vilka fan det är som kommer hit men vi svenskar ska la förfan få vara SVENSKAR! Alla svenska invandrare får ju ha sina jävla flaggor och sånger och gud vet allt men vafan!
Dom tog te x bort glassen Nogger black för den ansågs som rasistisk, man får inte längre säga negerboll för att det är rasistiskt. Allvarligt, vad är inte rasistiskt nu för tiden?!
Nu är det tydligen snack om att dom ska byta ut svenskaflaggan för att den anses vara en rasistisk symbol!
Förihelvete ! Vad är det för fel på politiken!
Vi kan väl förfan inte hjälpa att alla som kommer hit har blivit av med sitt land, räcker det inte med att dom får komma hit och får hjälp! Nej vissa är ju så jävla otacksamma att vi är rasistiska så fort det är bra för dom igen!
Förlåt mig, men åk hem då för fan om det inte passar!
Nej just det ni kan inte det! MEN KLAGA DÅ FÖRIHELVETE INTE ! Det är inte vi som satt er i skiten!
Och nej jag menar absolut inte alla, men det finns ju några idioter där ute som klagar på allt! ÄVEN SVENSKAR!

Ni är Svenskar nu! Detta är erat land nu! Förstör det förihelvete inte!
Och har ni några åsikter om att jag är rasist så kan ni fan ta er!

Politiken kan suga min om jag hade haft någon! Jävla råttor! 

LÅT SVERIGE FÖRBLI SVERIGE! Ta in vem fan som helst men låt det inte gå så jävla långt att det blir såhär!

Nu är jag förbannad! Är det bara jag som känner såhär ?!


Kommentarer
Postat av: Robban

Kommer alltid att heta negerboll. För det har det alltid hetat innan varför i helvete skulle det inte kunna göra det nu då?? O ta fan inte bort den svenska flaggan för det e väl det ända som verkligen är riktigt svenskt.

2010-07-21 @ 21:43:13
Postat av: Anonym

Word

2010-07-21 @ 21:43:57
Postat av: Malin

Haha det var det vi snackade om igår gumman;)

Snyggt skrivet!!



Träffas imon?! <3

2010-07-21 @ 23:58:05
URL: http://peshiikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0