En evighet senare!

Hej alla söta läsare!
Jag och Rebecca har just våldgästat Christian precis! Stackaren, han låg och sov!
Vi har varit ute och tagit en lång promenad med Malin och sen träffade vi lite folk.
Orkar inte göra historien invecklad genom att skriva exakt vad vi gjorde, men vi hade kul :)
Nu ska jag och Rebecca snart dra hem till henne och kolla en film och vänta på Johananas som även går under namnet Jonas ;)
Imon blir det Allum med Malin och lilla Leha troligtvis, upp tidigt då, lite sådär halvkul eftersom jag inte direkt är den mest morgon pigga människan, Rebecca har just kommit fram till att hon med följer med ;)
Åh vilket roligt inlägg men jag hade inte något intressantare att komma med just nu, och någon bild får ni inte heller för den delen ;) Hörs senare
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0