.....



Bilden säger väl allt antar jag! Jag börjar med diss för det är roligast!

Diss:
Sushi! Asså fyfan! Allt snack om "du kommer gilla det efter 3 ggr" nej usch, jag har käkat det 3 ggr nu och jag känner bara USCH hur kan jag ha stoppat den skiten i min mun :S Det smakar fisk, fisk och mer fisk! Riset smakar fisk! Sojan smakar fisk, FISKEN SMAKAR FISK. Dessutom luktar det typ stall :S
Nej fyfan!

Diss#2:
Idioter som tror att jag tar åt mig!
För det gör jag inte :) För man märker verkligen när folk är avundsjuka och det är just vad ni är :)
TÖNTAR :D

Hiss:
Lördag och just denna lördagen! Fyfan va ajg kommer ha en bra dag om det inte blir ändrade planer idag med ;D
Men det ska det väl inte bli :)

Hiss#2:

Gammal musik! Som man inte hört på flera år, som man hörde när man var liten!
Älskar när någon sätter igång gammal musik och när man inser att man kan sjunga med i den fortfarande!
NAJJJJS!!

Hade inte direkt något speciellt att hissa och dissa om eftersom jag inte varit speciellt upprör dom senaste dagarna fanns det inte mycket att dissa om ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0