Fy fan vilket väder!

Hej allihopa, har jobbat idag gick upp klockan 6, regn, åkte till Skepplanda, regn, jobbade till 15, regn hela dan! Hej där svensk sommar!
Men det har gått bra att jobba idag, jag somnade halv 2 inatt, ändå gick jag upp direkt och var pigg :S
Gick upp 6 satt i bilen kvart över, snabba ryck, sen åkte vi bil i en timma typ, snurrade runt pga att vägbeskrivningen sög! Vi skulle åka tills vägen delade sig, sen skulle vi till ett gult hus, och vi skulle svänga in mellan 2 vita stolpar som var precis vid vägkanten.... Det så kallade "vägdelet" vad en as stor sväng och inte en vägdelning, det var tillochmed väjningsplikt och mitt i en kurva, dom såkallade "vita stolparna" vi skulle åka igenom, stod längst vägen, men det var staket mellan och dessutom smalt, vi skulle faktiskt igenom 2 feta betong stolpar som doldes av 2 feta träd, och det så kallade "gula huset" var vitt ! Hahaha, as enkelt att hitta. Verkligen
Men när vi väl kom fram så började vi lasta ut en massa matrial och saker och skulle sätta igång.
Dom vi var hos hade en lada med en jäkla massa djur och det visade sig att dom hade 3 små kattungar, och det gjorde fan min dag! Jäklar va söta! Fast 2 av dom var as fega men den ena vågade sig fram och lekte med mig ett tag ;)

Nu är jag hemma hos Becca och jag har just gjort iordning mig så nu ska vi bara komma på vad vi ska hitta på nu när det är helg. Som om det inte har varit det hela sommaren
Alla är sjukt tråkiga nu när även vädret är tråkiga, men vi har ett antal alternativ men vet inte om jag orkar, är en aning trött! Och det tråkiga vädret gör det inte bättre alls! Blir nog inte mycket av det hela, men imon så!

Hörs senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0