Hahaha! Stördaste!

Kom just hem från stan! Hittade ingenting, kräsen jävel som jag är ;D
Ska kolla kläder tills imon och packa ner jobbar kläder och sen åka hem till min bror :)

Roligaste dagen i stan idag alltså :P
Först när vi va påväg till tåget så gick det 4 sega människor med barnvagnar framför som jag skulle "köra om"
Så när vi skulle gå runt dom så vände den ena vagnen så man inte kom förbi, så då trodde jag dom skulle gå lver vägen, men nej hon skulle av någon anledning köra vagnen baklänges så när vi skulle gå mellan dom började hon gå så det gick inte heller :P Och det måste sett så fult ut så jag vet inte vad!

Sen inne i stan så var vi inne i Arkaden, när vi skulle öppna dörren så stod det en snubbe utanför som vi öppna dörren för, sen blev vi stående där och typ stirrade som fan på varandra, sen fick jag en as förvånad blick och så gjorde han likadant, för fan vad jag kände igen honom... När vi hade gått typ 2 meter därifrån så kom jag på det, Det var ju fan Peter Siepen :P Hahaha coolt ;)

Sen gick vi nästan in i en ruta på Mc Donalds för det såg ut som om det var dörren. Svårt att förklara men fan vilka blickar vi fick när vi väl gick in ;) hahaha ! Skulle köpa en glass med och han i kassan ba: En sån MarängsviSSS!
Hahaha ;D

Fulaste!



Och yes han hade hatt på sig idag, precis som typ alltid ;D

Nu ska jag fixa iordning allt för imon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0