Nej det blir till att sova istället :)

Den anonyma tönten har slutat svara och därmed är jag nöjd :)
Nu är jag extremt trött eftersom jag fortfarande inte sovit så bra den senaste veckan..
Ska ta igen det nu tänkte jag så jag är utvilad imon när det är shopping runda med mamma som gäller :) I like!

Tänkte bara svara på en fråga:

I vilken affär hittade du mjukisdressen?

Svar: Jag hittade den på bikbok sidan så jag har faktiskt ingen aning om den ens finns inne men finns den ska jag ha den :) Såå enormt mysig eller vad säger ni ? :) Blev typ kär! Det finns ju flera sånna Onepiece dresser, men gillade denna :)

Nu ska jag lägga mig så hörs vi imon, och är det någon annan avundsjuk tönt som vill påpeka något, gör det inte anonymt :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0