Hemma igen!

Det blev mys framför halv åtta hos mig och idol ;) Ska snart sova kommer knappast komma upp imon eftersom jag börjar tidigt, jag är riktigt trött på morgonen och sur som fan :P Drömtjejen javisst ;) hahaha

Nu har jag även lite planer för helgen, ska följa med Malin på tjejkväll på lördag :) Träffa lite nytt folk och umgås med min kära vän Malin ;) Sen på fredagen vet jag inte riktigt än men det kommer jag väl fram till under veckan det är ju trotts allt bara tisdag ;)

Jag vill bara säga att jag verkligen uppskattar alla som går in på bloggen och lägger in en schysst kommentar som tex "hoppas du får en trevlig kväll" och som kommenterar andra snälla och roliga saker och ställer frågor :) Det gör alltid bloggandet lite roligare :) Det vill jag se mer av :)


Snart blir det troligtvis plåtning igen! KUUUUL :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

fin bild :)

2010-09-29 @ 09:49:47
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: eleonor

Hoppas du får en riktig toppenhelg nu!! Det är du värd gumsan! Klackarna i taket och lite hejsansvejsan. Ha det så kul på tjejkvällen, sånt är alltid mysigt och kul.

Ser fram emot att få se dina nya kort efter nästa fotning!! kram kram Love U <3

2010-09-29 @ 09:55:37
Postat av: simone

ursnyggt foto :D

2010-10-04 @ 13:43:09
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0