Sjukhus igen! -.-

Denna gången blev det en "lätt operation". Usch!
Dropp blev det också och dom nötterna satte den först fel så jag fick sätta om den ett par ggr, ont som fan gjorde det iaf, och blodproverna gick inte bättre!
Men sövningen var nice! ;)
Först gav hon mig smärtstillande medel så världen började snurra sen gav hon mig sömn medlet och så sa hon att jag skulle ta ett par djupa andetag och blunda, jag tänkte kolla igen för att se om det fortfarande snurra men det hann jag inte ;) Sen vaknade jag innan jag var på uppvaket och det första jag sa när jag slog upp ögonen - Hur länge har jag sovt? haha, hade bara sovit i ca en kvart. Sen var jag sjukt pigg och kunde åka hem en stund senare.
Jag hann käka iaf innan jag åkte. Eftersom jag inte hade käkat på ett helt dygn var jag svin hungrig och efter jag hade åkt från sjukhuset åkte jag och mamma till MAX vilket jag hade tjötat om hela dagen ;) 
Haha sen la jag mig tidigt och nu mår jag bra! ;)



Aj aj aj!
Fyfan vad jag hatade det!
Dessutom kändes det as fult att gå runt med en tröja med öppen rygg ;) hahaha ;D
Fyfan;D Skönt att det är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0