Varför just jag -.-

Hahaha varför är det just alltid jag som ska skämma ut mig :P

Var i stan nyss med Malin och jag har haft störda ryckningar under ögat as mycket idag och så satt vi på att kafé, och det börjar rycka som fan så jag drar mig i ögat och håller på att få bort det och just då går det förbi en Asiat och samtidigt som han går förbi så schisar jag med ögonen så att jag får likadana ögon som honom för att få bort ryckningen och så skrattar jag samtidigt just när han kollar på mig, jag har ALDRIG fått en sån mördar blick, hahahaha opps ! Så äkta mig att göra något sånt haha!

Imon är det värsta softar dagen i skolan, slutan 11.35 och då ska jag träffa Malin. Sen är min helg inte så livad utan jag äter pennicilin och antibiotika så jag kan inte festa på fredagen och på lördag ska jag på bröllop och sitta barnvakt.

Fast iofs så fyller min mamma år på söndag och det är det närmsta jag kommer partyväg ;D Men nästa helg DÅ JÄVLAR :D

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0